ТӘУЕЛСІЗДІК ЖЕТІСТІКТЕРІ: ЖОҒАРЫ БІЛІМНІҢ САПАЛЫ ҚАЙТА ҚҰРЫЛУЫ

Тәуелсіздік-кез келген мемлекеттің басты байлығы. Әр түрлі халық, әр түрлі жолмен тәуелсіздікке қол жеткізеді, Революция, Соғыс, ұлт-азаттық соғыстар арқылы. Қазақстан үшін 1986 Жылғы Желтоқсан оқиғалары халықтың егемендікке, өзін-өзі билеуге ұмтылысының бастамасы болды. 1991 жылы 16 желтоқсанда ҚР Жоғарғы Кеңесі «ҚР Мемлекеттік тәуелсіздігі туралы»Конституциялық заң қабылдады. Биыл біз ұлттық мерекенің, Тәуелсіздік күнінің, «Қазақстан Республикасы»деп аталатын егемен мемлекеттің құрылуының 30 жылдығын атап өтеміз. Қазақстан тәуелсіздік жылдарында халықаралық аренада танымал, өркендеген, дамып келе жатқан елге айналды.

Қазақстан егемендік алған сәттен бастап Қазақстанның білім беру жүйесі жалпыға бірдей сапалы білім беруді қамтамасыз етуге бағытталды.

Елімізде қазақстандық білім беру жүйесін халықаралық білім беру кеңістігімен үйлестіру негізгі мақсатқа айналды. Оны жүзеге асыру үшін Қазақстан Болон процесінің қатысушысы, Жоғары білімнің еуропалық аймағының мүшесі болды. Қазақстанның жоғары мектептеріне енгізілген сынақ бірліктерінің жүйесі (European Credit Transfer and Accumulation System – ECTS) біліктілікті өзара тану проблемасын шешу үшін білімге деген жаңа көзқарасты талап етті. Осыған сәйкес, мемлекет егемендігінің қалыптасуының негізгі элементтерінің бірі, оның нақты саяси және экономикалық тәуелсіздігі жоғары білімнің сапалы қайта құрылуы болды.

Бірінші кезекте – бұл елімізде жоғары кәсіптік білім берудің көп деңгейлі құрылымын және мамандарды даярлаудың үш сатылы моделін енгізді: бакалавриат-магистр-PhD докторы. Бұл республиканың кадрлар даярлауда және өңірлердің нарықтық экономикасының қажеттіліктерін қанағаттандыруда жеткілікті тәуелсіздігін қамтамасыз ету мақсатында жоғары оқу орындары желісін құруға және жоғары білім беру мамандықтарын жаңартуға алып келді.

Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесі үдемелі, бірақ серпінді қарқынмен осы жылдар бойы жаңа мазмұнға, әдістемелер мен технологияларға көшті. Өткен 30 жыл ішінде Қазақстан әлемдік қоғамдастық білім беру жүйесін көп жоспарлы жаңғыртуды жүргізетін мемлекет ретінде танылды.