Автопилоттар: 2018 жылдан бастап күту

Адамзат жолаушыларсыз көлік жолында. Әртүрлі жорамалдарға сәйкес, бұл жолдың ортасында немесе соңғы бөлігінде, бірақ бір нәрсе — соңғы жақын емес. Ірі өндірушілер толыққанды автопилоттар пайда болғаннан кейін 2020 жылға және келесі жылдарға арналған. Сондықтан, 2017 жылы олар таза ар-ожданмен әлемді ірі шығарылымдар мен табыстардан айырды. Сонымен қатар, аралық нәтижелер өте көп, онсыз қорытынды нәтиже мүмкін емес.

Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету

Компания автомобильдің ешқайсысы әлі ұстаңыз жүргізушісіз және олармен байланысты шектеу Шарт жинағы жоқ саяхат қабілетті емес: тек сынақ трек Келесі слесарь отырысының, маршрут шектеулі немесе осы сияқты нәрсе. Тіпті Ваймон, ол түпкілікті ұшқыштар мен бақылаушыларға қонды, олар мүлдем бос емес. Бірақ бәрі де осыған байланысты. Бұл, әсіресе, ұшқышсыз көліктерге арналған темірдің құнын дамыту мен төмендетуде айқын көрінеді.

2017 жылдың басында Waymo өз ұшақтарының негізгі компоненті — лидардың 90% төмендеуін жариялады. өнеркәсібі үшін, бұл өте маңызды жаңалық: жоғары дәлдікті лазерлердің бұрын жүйесі автокөлік қымбат болса, онда ол қазір әлдеқайда қолжетімді болды. Веймоның орнына $ 75,000 қондырғы орнына 7 500 АҚШ долларын құрайтын заттарды сатып алды.

Биылғы жылы Тесланы шешіп, өз ұшақтарының миын қолдануға мәжбүр болды. Компания дәстүрлі түрде Nvidia-нің графикалық процессорларын пайдаланды, бірақ бір сәтте оны тоқтатты. Маск, процессорлар AI алгоритмімен жұмыс істей алатындығын айтты. Компания осы мәселе бойынша AMD-мен ынтымақтастықты бастады. Маска жоспарларында чипті ауыстыру толық автоматтандыруды жеделдету болды. Бірақ жыл соңында Тесла ол толықтай тәуелсіз нәрсе дамытқанын айтты. Маска әлемдегі үздік AI-автопилотын дайындағанын айтты.

Маски Nvidia компаниясынан кетуге шешім қабылдағанына қарамастан, компания чиптердің бәрін жасай алатынын көрсете алды. бұрын ғана 4 күн тренинг басталды бортында АИ бар Q7, бірақ мінгізіп алды — Осы жылдың басында, Audi БЭК прототипі гул алып келді. Бұл оқыту курсы Nvidia технологиясымен берілді. Роботтандырылған машиналарда жұмыс істейтін нарықта басқа ешқандай компания осындай жылдам оқу нәтижелерімен мақтана алмады. Компаниялар 2020 жылға қарай автономияның төртінші деңгейіне уәде етті.

Регуляторлар

Бірақ, егер сұрады темір сұрақтарға — гигагерц арттыру, төбесі Пирс teraflops, және АИ бортында неғұрлым ыңғайлы сезінесіз көлік, артта көшеде зондтар мүмкіндік істейтіндігіңізді шешуіңіз болып отыр. Бұл реттеуші органдар туралы. Көптеген сарапшылар, ең алдымен, заңдар мен ескі тапсырыстар ұшқышсыз көлік жүргізудің басты кедергісі болатынын айтады. жасанды интеллект мемлекеттік жолдарда тастаймын уақытта, бюрократиялық ақыл оны өткізу.

Әлбетте, бұл мәселе бойынша прогресс бар. лауазымды тұлғалардың үлкен саны үшін, және қарапайым адамдар үшін бірнеше жыл бұрын болса, шулайды бүкіл әлемде енді қапырық органдарында, фантастикалық нәрсе болып көрінген төтенше жағдайда халықты қорғау үшін қалай, оларды іске асыру үшін қалай, олар туралы әңгіме және ақша табуды ұмытпаңыз. Бұл әңгімелер кейде нәтижеге әкеледі. Осылайша, қазан айында, АҚШ-та, педальдарсыз және рульдік басқару жоқ автомобильдерді пайдалануға мүмкіндік беретіні белгілі болды. Америка Құрама Штаттарының Ұлттық Жол қозғалысы қауіпсіздігі басқармасының өкілдері ұшқышсыз көлік құралдарын дамытуға кедергі болатын барлық кедергілерді жоюға шешім іздеуде екенін айтты. Американдық сенаторлар автомобильді реттеудің 6 принципін ұсынды.

Қытай ұшқышсыз көлік құралдарын дамытуға тез әрекет етуге мәжбүр. Ел технологиялық көшбасшылыққа бет алды, сондықтан ол ұшақтар туралы мәселеде артта қалмайды. Елде ұшқыштардың сынақтары өтті, бірақ бірқатар шектеулер қойылды. Жақында билік бұрынғыдай тыйым салынған болса да, қоғамдық көлік жолдарында адамсыз технологиялардың сынақтарына мүмкіндік беретін жаңалықтар пайда болды. Канадада кең ауқымды басқарылмайтын бағдарлама жұмыс істейді. Билік органдары стартаптар мен автоөндірушілерді елге тарту бойынша тестілеу тұрғысынан заңнаманы жұмсартуға сенді.

Бірақ үкімет АҚШ-та, сондай-ақ, ұшқышсыз тасымалға мүдделі емес. Бір жерде реттеушілер бұл құбылысқа бей-жай қарамайды, алайда олар және кез-келген жерде олар ілгері жылжуға қарсы тұруға уәде етеді. Үндістанда қатал орын алынды. Көлік министрі Нитин Гадкани: «Біз Үндістан көшелеріне автономды көліктерге жол бермейміз. Мен бұған сенімдімін. Біз адамдардан жұмыс істейтін технологияларға жол бермейміз. Жұмыссыздыққа ұшыраған елде жұмыс орындарынан айрылған адамдарға әкелетін технологияларды енгізу мүмкін емес ».

Бірақ шенеуніктер АИ барлық қиындықтарына кінәлі емес. Әлбетте, қылмыстық белсенді емес адамдар бар, бірақ процесті жылдамдатуға барлық ниетімен де этикалық мәселелер көп. Ең маңызды мәселе — егер АИ өлімге әкеліп соқтыратын болса, кім жауап береді. Егер машина таңдауды таңдаса, біреуді немесе басқа адамды қағып тастау керек болса, ол нені таңдайды? Осы тақырып бойынша ең танымал эксперименттердің бірі MIT — Моральдық машинаның командасының жұмысы болды. Онда адамнан таңдау жағдайында тұрған А.И. рөліне кіру ұсынылады. Кім қарсы емес: бала қызыл жарыққа немесе жасылға баратын кәрі қарттарға бара жатыр. Өмір мен өлім арасында таңдау болса, автокөліктің әрқашан жолаушының жағында болуға тиіс болғанда, АИ-ні кім таңдауы әлі белгісіз. Бұл мәселелер шешілмегенімен, біз еркін ұшақтардан өте алыс болып көрінеміз.

Сынақтар мен мысалдар

Өнеркәсiптiк емес технологиялардың өмiрлiк үлгiлерi тұрғысынан алғанда, кәсiби қызметтi жүзеге асыруға арналған ұшақтарды құрайтын компаниялар үшiн оңай: ауыл шаруашылығы, тау-кен өнеркәсiбi және қоғамдық орындарға байланысты емес басқа жерлер үшiн. Мұнда реттеуші органдар ақылды қондырғылардың адамдарға әсерін аз алаңдайды, өйткені, әдетте, осындай мекемелерде ішкі қауіпсіздік тетіктері бар. Ал үлкен далада жоғалған комбайн комбайн қала орталығында безендірілмеген минивенге қарағанда қауіпті. Осылайша, Volvo-дан жүк машинасы шахтаның өзінде қамыс пен тасты жинайды. Ресейде де табысқа жету оқиғалары болды. Когнитивті технологиялар адамсыз комбайн әзірлейді. Биылғы жылы оның табысты сынақтары болды, оның ішінде түнде.

Сонымен қатар маршруттық автокөліктер үшін де қолданылады. Автобустар — автоматтандырудың ыңғайлы мақсаты. Олар маршрут бойынша жүреді және олардың еркіндік дәрежелері априори шектелген. Демек, азаматтық ұшқышсыз көліктер пайда болғанға дейін ұшқышсыз автобустар пайда болды. Мысалы, Шэньчжэньде төрт ұшқышсыз автобустар ұшуға кірісті. Германияның мемлекеттік теміржол компаниясы Deutsche Bahn өзінің алғашқы адамсыз автобусын көрсетті. 12 адамға есептелген шаттл, 8 минут бойы жол бойында жолаушыларды тасымалдайды. Жапония ұшқышсыз автобустармен тәжірибе бастады.

Бірақ басты мүддеден адамсыз көлік құралдарымен байланысты. Олардан серпіліс, экономиканың жаңа саласын құру және өмір салтын өзгерту күтеді. Өткен жылы оннан астам компаниялар бір жолмен басталған сынақтар, оның ішінде жалпыға ортақ жолдар туралы айтып берді. Негізінен, мұндай сынақтар тыныш, шектеулі және реттелмеген еді, бірақ қатты оқиғалар болды. Мысалы, Убердегі адамсыз көлік Темпе қаласындағы қоғамдық жолға айналды. Полиция тірі жүргізушіні ұшақ апатқа ұшыратқаны үшін айыптады, бірақ компания тестілеуді тоқтатты. Шамамен бір уақытта, Убер автопилоттары адамның қатысуынсыз километр жол жүре алмайтын дискета статистикасы болған.

Өткен жылы Waymo-мен мүлдем өзгеше жағдай болды. Баяндамада айтылғандай, олардың ұшқыштары 6 миллион шақырымға жетеді. Сонымен қатар, адамдар өз жұмысына араласады әрбір 8000 км. Бірақ мұндай статистика өте ақпараттандырылмаған, 6 миллион шақырымның көп бөлігі ұшу аппараттарының жетістіктері үшін өте пайдалы емес, себебі бұл қиын емес. Дегенмен, компания жылын сәтті аяқтап, байқаушы немесе механикусыз, яғни іс жүзінде шектеусіз жағдайда, жүргізушісіз алғашқы ұшқышсыз сапарларды көрсете алды.

Убер және Уэмо автопилотта Силикон алқабын бейнелейтінін айта аламыз, бірақ олармен шектелмейді. Жылдың ортасында «Navigant Research» Silicon Valley-дің беспилоттық технологияларында табысқа жетуіне қарамастан, Детройт әлі күнге дейін толыққанды ұшақтарды, атап айтқанда GM және Ford құру мүмкіндігіне ие. Егер Форд әлі де жасырын режимде жұмыс істеп жатқанын айта алсаңыз, ГМ белсенді емес дәуірге дайындығы туралы белсенді түрде айқайлайды. Автокөлік кемелері ұшақтармен айналысатын круизді сатып алды. Компания жүздеген мың ұшақтарды дайындауға дайын екенін айтты. Сондай-ақ Круизде шағын сынақтарға қарсы, олар шектеулі аумақта бірнеше машинаны сынамайды, бірақ дереу тексеру флотын іске қосады.

Күтілетін нәтижелер

2018 жылы адамдар дөңгелекті артта ұйықтай алмайды немесе артқы диванға көше алмайды. Регламенттерге рұқсат берілмейді, технологиялар өзгермейді. Бірақ автономия элементтері арзан болады — бұл саланың жалпы дамуына байланысты үрдіс. Бұл стартаптар үшін, олардың қызметі әртүрлі қондырғылардың көмегімен жеңіл автокөліктерге қарапайым вагондарды айналдыруға бағытталған. Бұл ұшақтардың пайда болуы емес, бұл бағыттың дамуының тікелей нәтижесі. Егер бұрын мұндай жүйелер жоғары сапалы автокөліктердің белгісі болса, қазіргі уақытта бюджеттік автокөліктерде 2 және тіпті 3 автономия деңгейлері бар, олар кейінірек арзанырақ әрі қол жетімді болады. 2018 жылы жүйе арзанырақ болады. Жетістікке жетудің және нақты ұшақтардың орнына 2017 жылы компаниялар уәделер мен хабарландырулармен жомарт болды. Олардың пікірінше, рейстермен күрес адамсыз әлемнің маңызды құрамдас бөлігі болады. Volvo, GM, VW, GM үшін бұл анық бағыт. Сондықтан болашақта көліктік қызметтерді автоөндірушілерден тікелей күту керек. Ал егер ұшақ және массаға қол жетімді болса, онда тек шабандоздардың қызметтері арқылы.

https://hightech.fm