Британдық инженерлер айлағы пойызы күн энергиясынмен қамтуды ұсынады

Бастапқыда «жасыл» қозғалысының шыққан күн энергиясын бойынша теміржол байланыс идеясы, өміршең болды және атқа салт міну күн сәулесінен баяндамасында Империал Лондон университетінде инженер айтты пилоттық жоба, әкелуі мүмкін.

Ұсыныс Британдық инженерлер тор тізбегін алып тастау арқылы тартым тогының түрінде тікелей электр өндірілетін темір жолдар және күн батареяларын жем бойымен орнату қамтамасыз ету болып табылады. Осыған байланысты ол кейбір өңірлерде желісі мен желі мүмкіндіктерінің шектеулі шыңы жүктемелер бар проблемаларды болдырмау үшін мүмкін болды.

«Күн энергиясын тұрғысынан үлкен әлеуеті бар, онда көптеген темір жол желісі болып табылады, бірақ ол электр қол жеткізу қиын, онда» — профессор Тим Грин түсіндіреді. Imperial College Жоба барлау бұрғылау жақын ұстап қарсы Батыс Суссекс BALCOMBE жылы ауыл наразылық басталды. қозғалысы жаңартылатын көздерден энергия толық ауыл қамтамасыз ету үшін бастамасы айналды. жолмен кедергі жергілікті электр желілік қымбат үлгідегі жоқ күн энергиясын алуға жеткілікті сыйымды емес фактісі болды. Профессор Жасыл, сондай-ақ ол жаңа жолмен мәселені шешу үшін ұсынылған, BALCOMBE тұрады. Алайда, алынған ерітінді ауылға бірақ Британия бүкіл ғана емес жарамды.

Бұл дизайн бірі артықшылығы күн панелі әдетте 600-ден 800 вольт тұрақты ток өндіретін және ауылдық жерлерде темір жол, сондай-ақ ӘК DC түрлендіру үшін қажеті жоқ, Сондықтан 750 В тұрақты ток кезінде жұмыс үшін ол білдіреді, бұл шығын. Пойыз тікелей ток пайдаланылады Сонымен, қатар, қосалқы станция, сондай-ақ күн батареяларын орналастыру үшін ыңғайлы жол, әрбір 3 км шамамен әдетте бар.

Инженерлер әлі мұндай қалай және қашан үшінші рельстен күн энергиясын қолдануға ретінде кейбір шешілмеген техникалық проблемалар, шешу керек. Бұл ретте, олар Turbo Power Systems Компания мамандары инженері сәйкес, темір жол бойынша энергиясын бөлу және басқару айналысатын көмектеседі.

бортында шатыры мен батареяда күн панельдерін бірінші поезд Австралияда бастау уәде берді. басқа да осыған ұқсас жобаларды айырмашылығы, ол емес желіден энергиясын тартады және ол өзі жасайды. Инженерлер ол тіпті қалың бұлтқа бар жұмыс істеуге қабілетті болады деп уәде.