Файстос дискідегі жұмбақ
XV ғасырдан бері Криттің аралдары саяхатшылардың әртүрлі бөліктерінде орналасқан ежелгі ғимараттармен айналысады. Мұнда бірінші археологиялық қазба жұмыстары 1876 жылы испан консулы М.Калокеринос жүргізді.
Ол Ираклион қаласының маңында үлкен ғимараттың күйрегенін ашты. Американдық ғалым W. Stillman оларды 1881 жылы зерттеді. Бұл танымал лабиринт. 1884 жылдан бері аралда археологтардың итальян экспедициясы жұмыс істей бастады, көптеген жаңалықтар ашылды. Осман екі ғасырлар арқылы 1898 жылы Крит азат еткеннен кейін, оның археологиялық ғылыми-зерттеу салтанатты шкала бойынша Ақтөбе қаласында билік. Осы үшін арнайы несие аралдың көне тарихын зерттеуге өз өмірінің 30 жылдан астам арнады көрнекті британ ғалымы сэр Артур Эванс, тиесілі. Олар, көптеген және әр түрлі артефактарды ғылыми жүйелеу және ежелгі әдебиет бойынша үлкен жұмыс қола дәуірінің критской мәдениет кезеңдеу іргетасы қаланды. Ол табылған мәдениет Миноан деп аталды және б.з.д. 2800-1100 жылдары болған. Минойской ол аралдың аты аңызға айналған билеушісі құрметіне аталды — Minos (немесе әулеті), оның қызметі Икар және Daedalus бізге жеткен аңыз бізге белгілі, Минотавр, Тесей мен Ариадна және басқалар.
ЖАЗҒАН ҮШІНШІ МӘНІ
Ежелгі уақытта Крит аралында күшті теңіз мемлекеті болды. ежелгі өркениеттер орталықтары — Жерорта жүрегінде бола отырып, ол Кіші Азия, Балқан мен Египет арасындағы байланыс желілерінде үстем жағдайға өткізді. Минос мәдениеті кейінірек Ежелгі Греция мен Рим өркениеттеріне үлкен әсер еткен Еуропадағы көне мәдениет болған. сонша көңіл қазба жұмыстары кезінде табылған түрлі, ғалымдар Крит аралына зерттеу және, атап айтқанда, минойцев жазбаша тілін ескерткіштерін ақылы сондықтан.
Аралда табылған жазулар бір-бірін ауыстыра отырып, жаздың үш түріне жатады. Бірінші кең таңқаларлық байланыстар кезінде Мысыр ежелгі Египет таңбалармен кейбір ұқсастығы болды hieroglyphical, жазылған. Бұл Сызықтық А және В жазбаша деп аталатын сызықтық және сызықтық В кейін және оның иконографии иероглифтерді сол эволюциялық тізбек сілтемелер болды. аралында табылған жазулардың көпшілігі, XV ғасырдың BC ортасында желілік хат ауыстыру, Сызықтық B құрады. e.
Ғалымдардың пікірінше, олардың біреуін деформациялау қалғандарды оқуға мүмкіндік береді. Олар қырық жылдан астам уақыт бойы бұл мәселеге қарсы күресуде. Ежелгі еуропалық жазбаларды оқығанда қандай гипотезалар пайда болмады! Хеттіктер және мысырлықтардың сценарий, Баско және албандардың, яһудилер мен шумерлер, тіпті славян және финнов бар параллельде Drawing. 1952 жылы ғана Михаил Вентри сызықты В тілі грек екенін дәлелдеді. Сызықтық хаттың түпнұсқасын растау арқасында В жазулардың басым көпшілігін оқи алды. Оқыңыз, бірақ түсінбеңіз. Минойцев Тіл түрлі болды, және ол қазір өзбек орыс әріптерімен тіркесін жазыңыз, егер, ол оқып шықты, біз оны болуы мүмкін, бірақ тек түсінбеймін. хат В артық ежелгі Сызықтық А, ешқандай ақпарат беріледі, ал тым, ол анық емес грек тілі болды, сондай-ақ бізге берілген барлық құжаттар тұрмыстық немесе инвентарлық немесе тізімдер қатысты. Итероглифтермен ұқсастықпен бұл түсіну қиын емес. Осылайша, Еуропадағы ең ежелгі мәтіндер, Гомердің жеті ғасырдан бүгінгі күнге дейін өлеңдерінен асып түскен, түсініксіз қалды.
Фестиваль проблемасы
жазбаша Crete мәселені таратып әсіресе өткір әлі үздік саналарын түсініксіз мәселе бойынша басқа жазу, ең жұмбақ және таңғажайып, жасалған. Бұл Phaistos дискі деп аталады. 1908 жылы Фест қаласындағы патша сарайының қазбалары кезінде итальяндық археологтар табылды. онымен бірге нөмірлерінің бірі Сызықтық А. табылды объектінің жазылған саз планшет, 15-16 см шағын диск диаметрі шамамен 2 см қалыңдығы болып табылады. Екі жақтың ол мұқият қатты материал қиып мөрмен куәландырылады спиральді жазуы қамтиды маркалар. Шикі саздан көрсетіледі, содан кейін пештен оны пісіру кейін сақтауға болатын — бұл дискінің өндірісінде көне заманнан пайдаланылатын кәдімгі әдіс, өндіру үшін саз таблетка пайдаланылды. Фаистос дискісі туралы ең қызықты нәрсе — бұл жазба. Ол Кританның иероглифтеріне, сондай-ақ A және b сызықтық әріптеріне ұқсас болмады. Бұл ерекше жазба, ол әлі белгісіз. Файстос дискісін ажырату бойынша жұмыс ашылғаннан кейін бірден басталды. Дискідегі жазулар Минино сценарийіне ұқсас болмағандықтан, ғалымдар басқа танымал жазбаша жүйелердің белгілерімен сыртқы ұқсастықты іздей бастады. Фаистос дискінің белгілері Египет иероглифтерімен салыстырылып, олар ежелгі Мысырдың маңында белгілі бір Солтүстік Африка мәдениетіне жатады. Көптеген ғалымдар Фесттің дискісін Азияның кішігірім мәдениет ескерткіші деп қарастырады, себебі оны жасаған балшық Анатолиядан шыққан болатын. Басқа ғалымдар, керісінше, сенді және балшықтан, сондай-ақ жергілікті, критандан шыққан артефактілерді жазды. Олар грек тілінде және кипрлік тілдерде оқып көрді, бірақ Фесттің дискідегі кейіпкерлерге ұқсас белгілердің аздығы басқа жазбаша жүйелерде табылды. Осыдан оның аудармаларының мазмұны мен мағынасы әр түрлі болды. олардың үлкен әртүрлілігі — бұл діни гимні және салттық немесе арналады жазулар ғой, егіс фестиваліне жер учаскелерін және бағыттарын бөлу туралы жарлықтар, барлау есептер немесе қысқаша тарихи шежіресі, әнұран жеңіп, Атлант және одан жою тарихы. Арасындағы айырмашылықтар соншалықты керемет болды, ғалымдар бұрын қолданылған әдістердің фьючерстер мәселесін шешу үшін қолайсыз екенін түсінуге келді. Комбинаторлық әдіс ең қолайлы болып табылады, онда бұрыннан белгілі барлық әдістер түрлі комбинацияларға қатысады. Алайда ол табысқа жете алмады. Комбинаторлық әдіс Phaistos дискісінде белгілі бір атауды және белгілі бір топонимдердің санағын көруге мүмкіндік берді. Мынаудың аты-жөндері Мина билеушілерінің аты-жөні, ал топонимдер географиялық-аумақтық сипаттағы объектілерді білдіреді. Бұл барлық бастап бұл олардың атаулары мен дүние тізімімен жеке қалалар мен Жоғарғы билеушісі билеушілерінің арасындағы қасиетті шартпен немесе өзге діни-саяси актінің бірақ ештеңе емес екенін жасалды. Бүгінгі күні бұл дискідегі жазудың соңғы түсіндірмесі және көріп отырғанымыздай, ол басқалардан да жаман емес, бұл түсініксіз және түсініксіз.
Дегенмен, комбинаторлық әдісті қолдану белгілі бір тұжырымдар жасауға мүмкіндік берді, бұл одан әрі зерттеу үшін бастапқы нүкте бола алады. Мәселен, мәтінде жиі адамның басын пішіндейтін белгі бар, ол ханымның жартасымен және кастрюльмен мұрнымен ерекшеленеді. Бұл еркек ханымның символы Крит қаласындағы құдайлық құдайлардың атрибуты болды және күннің (күн) табынатын болды. Ол билеушінің бейнесімен байланысты. Бұдан басқа, Phaistos дискісінің жазылуы иероглифтік немесе алфавиттік емес екенін анықтады. Оның слогландық сипаты бар деп саналады. зерттеушілердің назарын және болжам орны атаулары ретінде қабылданады таңбалар топтардың, жалпы саны, Осыған байланысты саяси бірлестіктердің dvenadtsatigrady түрінде ежелгі Грецияда архаикалық дәстүр ескертпені 12 тең екенін. фактіні тартты , Күн жиі қайталанып символы диск деп тұрақты топтардың он екі белгілері, сондай-ақ осы белгілер де әріптер де кейіпкерлері екенін: логикалық пайымдау авторлары комбинаторлық әдіс шетке қойып, біз үш фактілер құрды. Phaistos дискідегі белгілері сценарий емес, және мағынасыз оларды оқып тырысады — бұл фактілерді салыстыра отырып, біз белгілі бір қорытынды шығаруға болады. Ия және дискі тәрізді нысан басқа мақсаттар туралы айтып берді. Жазбалар үшін тіктөртбұрыш таблеткалар үнемі пайдаланылып, ешқашан айналдыра алмайды. Сонда бұл не?
Михайлованың гипотезасы
Бұл мәселе бойынша бірмәнді біздің жерлесіміз теориясын емес, почтенный ғалым емес, лингвист немесе тарихшы, және Melenki Владимир облысы Владимир Михайлов бастап әуесқой тарихы сай. Тарихта әуесқойлар осындай қиындықтармен күрескен көптеген мысалдарды біледі, тіпті ғылым жетекшілері де шеше алмады. Әрине, бұл — осындай жағдайлардың бірі. V. Михайлов дискінің зерттеу ежелгі Грекияның мифологиясы тартты, және ол белгілі бір комбинациясы бейнеленген диск бір жұлдыздары, бірақ ештеңе жоқ болып шықты! Дискідегі кейіпкерлердің топтары, ол жұлдыздары Лев, Телец, Жылан алып жүруші, тоқты, Cepheus, Cassiopeia, Үлкен Медведицы Козерог және басқалар тапты. Алайда, В.М. Михайлов кейінірек осы теориясын тастанды және жазбаша оларды ескере отырып, қаламы разгадать басқа пайдасыз мысал өтті. Бірақ оның Phaistos дискісі теңізшілерге арналған керемет гид болып табылатыны туралы гипотезаны құрметтеуге және толық назар аударуға мәжбүр етеді. Sun рәміздер жаз он белгілері олардың барлығы Михайлова жатқызуға құқығы бар, дегенмен, Phaistos дискінің дәл осындай түсіндіру үшін мүмкіндік береді.