ЛАТЫН ӘЛІПБИІ — ЖАҺАНДЫҚ БІЛІММЕН БІРІГУ

Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың «Болашаққа бағ­дар: рухани жаңғыру» атты мақа­ласы болашақта біртұтас ұлт болу мен бұқаралық сананы өзгертудің кепілі болды.

Аталмыш мақалада қазақстандықтарды ХХІ ға­сыр­дың талаптары бойынша даяр­лап, «Мәңгілік ел» болудың шарт­тары көрсетілді. Ұлттық сана­ны жаңғырту мен ұлттық бірегейлікті сақтау жолдары айқындалып, ауқымды міндеттер жүктелді. «Цифрлы Қазақстан», «Үш тілді білім беру», «Мәдени және кон­фессияаралық келісім» сияқты бағдарламалар жүзеге асырылып, ел жаңғыруының бас­ты міндеттері – «Латын қарпіне көшу», «Жаңа гуманитарлық білім. Қазақ ті­ліндегі 100 жаңа оқулық» пен «Қазақстандағы 100 жаңа есім», «Ту­ған жер» бағдарламалары қабыл­данып, бүгінгі таңда олар ор­нымен жүзеге асырылуда. Бұл өз кезегінде жастарға жаңа сапа­лық деңгейде білім беріп, әлем­дік бәсекеге қабілетті мамандар­ды даярлауға жол ашатыны анық. Сондықтан тәyeлciз ел болып, ру­хани жаңғыруда әлiпбидi ayыc­тыpy – Мәңгiлiк eл бoлyдың нeгiзгi aлғышapты болмақ.

Көрнекті тіл маманы, профессор Қ.Жұбанов кезінде әліпбидің «бұқарашыл» болуын ескерткен. Жалпы, әліпби қарапайым ха­лық­тың тез меңгеруіне, тіл үйре­ну­шілерге, соның ішінде баланың жас ерекшелігіне қарай жасалған жөн. Осы орайда әліпбиді түзу­ге педагог мамандардың қатыс­ты­рылуын ескерген дұрыс.

Латын әліпбиіне көшу – ана тіліміздің жаһандық ғылым мен білімге кірігуін, әлем қа­зақ­тарының рухани тұтастығын қамта­масыз ететін бірегей қадам.