Ресейдің кредиттік рейтингінің өсуі және Бразилия рейтингінің төмендеуі

Дамушы елдер арасындағы үшінші және төртінші орынды иеленген Бразилия мен Ресейдің өлшемдері, сонымен бірге, жалпыға ортақ мәнге ие. Олардың әрқайсысы жан басына шаққандағы ЖІӨ шамамен 10 мың АҚШ долларын құрайды, бұл табиғи ресурстарға тәуелді болады. 2014 жылы тауар бағасының құлдырауынан кейін олардың экономикасы төмендеп, ұлттық валюталардың бағамы төмендеді. Олардың орталық банктері инфляцияның төмендеуін төмендетуге тырысады, оны 3% төмен түсіреді. Бұл екі елдің де пайыздық мөлшерлемелерді төмендетуге мүмкіндік берді, бұл экономикалық өсудің шамалы мөлшерін қалпына келтіруге ықпал етеді.
Бірақ олардың қаржылық жағдайы бойынша бұл елдер әртүрлі. 18 ақпанда Fitch халықаралық рейтинг агенттігі Бразилияның несие рейтингін төмендетті, бұл осы елдің егеменді облигацияларына «қоқыссыз» (яғни, әлдеқайда сенімді) болды. Ресейге келетін болсақ, бірнеше күн өткеннен кейін Standard & Poor’s (S & P Global) агенттігі несие рейтингін жаңартты. Бұл ресейлік егемен борыштық міндеттемелердің «инвестициялық» деңгейіне көтерілген екінші халықаралық агенттік.
Мұндай деңгей екі соғысқа қатысатын және санкциялардың күрделі жағдайында тұрған ел үшін қызық болып көрінуі мүмкін. Бірақ Ресейдің кредиттік рейтингісін түсіндіру өте оңай. Ресей геосаяси мәселелерді шешуде ақылға сыймаса да, макроэкономикадағы көзқарас өте консервативті. Сонымен қатар, Ресейдің экономикалық консерватизмі геосаяси авантюризммен байланысты.
«Ренессанс Капитал инвестициялық банкінің президенті Олег Кузьминнің айтуынша,« Ресейдің барлық экономикалық саясаты, президенттен басталатын, инфляцияны шектеуге, бюджет тұрақтылығын қамтамасыз етуге және қорларды ұлғайтуға бағытталған ». Бұл «қорғаныс стратегиясы», — дейді «Bluebay Asset Management» компаниясының Тимоти Аш, Ресейге болашақ санкциялардан аман-есен шығуға және Батыстың қорғаныс стратегиясын жасауға көмектесетін компания.
Мұнай бағасы 2014 жылы төмендегенде, Ресей үкіметі белдікті күшейту қажеттігін түсінді. Қысқасы шыққаннан кейін билік рубльді шығарып, оның бағамының төмендеуіне мүмкіндік берді. Үкімет пайыздық мөлшерлемелерді көтеру және мемлекеттік шығыстарды қысқарту арқылы сұранысты қысқартты. 2013 жылдан 2016 жылға қарай халықтың жан басына шаққандағы ІЖӨ доллармен салыстырғанда 40% -ға азайды. Олег Кузьминнің айтуынша, реализм мен тиімділікке байланысты Ресейдің дағдарысқа қарсы әрекет етуі осы онжылдықтағы барлық дамушы нарықтардан ең үздік болды.

Мемлекеттік бюджеттің дефициті қазіргі таңда ЖІӨ-нің 1,5% ғана. Таза мемлекеттік қарыз ЖІӨ-нің тек 8,4% құрайды. Мұндай консервативті тәсіл сақталуы мүмкін. Жақында енгізілген бюджет ережесіне сәйкес, Ресейде мұнайдың базалық бағасы бір баррель үшін 40 доллар болады, алайда бүгінгі күні Urals мұнайының бағасы 64 доллардан асады.
Бразилияда сондай-ақ қатаң фискальды ереже бар, ол билікке 20 жыл бойы федералдық шығыстарды нақты түрде тоқтатуға міндеттейді. Бірақ ел үкіметі өз міндеттемелерін осы шектеулерге сәйкес келтіре алмады. Мемлекеттік қызметшілердің жалақысын көтеруді кешіктіру әрекеті Жоғарғы сотқа бұғатталды. Бұдан басқа, Конгреспен келіссөздерде негізгі зейнетақы реформасы неғұрлым оңтайландырылған нысанда енгізілді, бірақ заңгерлер де бұл реформаны қолдамады
Бразилия «қауымдастықтардың, жалпы қолжетімді ресурстардың» фискальдық «трагедиясы» бар. Бір-бірімен бәсекелесіп отырған Бразилияның заң шығарушылары бюджеттен шығындарды көбейтуді талап етіп, мемлекет тарапынан тым көп талап етіп отыр, өйткені егер олар болмаса, олардың қарсыластары мұны жасайды. Ресей президенті Владимир Путин мен елдің саясатының негізін салатын басты тұлға болсақ, онда қаржы және бюджеттік мәселелерді шешу саласында іс жүзінде ешқандай бәсекелес жоқ. Сондықтан ол осы саланы сақтауға және сақтауға мүдделі.
Ресейдің қаржы секторындағы қорғаныс саясаты өзінің кредиттік рейтингіне жағымды әсер етеді, бірақ ол жағымсыз әсерге — өсуді тоқтатуға алып келуі мүмкін. Тимоти Аштың айтуынша, теңдестірілген және икемді фискальдық және ақша-несие саясаты ел экономикасын ашуға мүмкіндік береді. «Егер сіздің экономикаңыз өсіп кетпесе, онда жақсы қаржылық көрсеткіштерге ие болудың мәні неде?»
Владимир Путиннің бұл бағытта бақылауға келмеуі Ресейге қажет реформаларды тоқтатуы мүмкін. Даму үшін (экономика) билік органдары қаржы нарығының жаңа қатысушыларына, соның ішінде шетелдіктерге, қолданыстағы нарық қатысушылары есебінен табысқа жетуіне мүмкіндік беруі керек. Оның орнына, кәсіпкерлер өздері тек режимнің еркіндігі мен қалауымен дамиды. «Ресейде сізде шынымен тиесілі нәрсе бар ма?» Деп сұрайды Томас Аш. Бразилияда титулдық құжаттар өте сенімді және берік құрал болып табылады. Алайда, Ресейде меншік құқығы жеткілікті қорғалмаған.

https://inosmi.ru