Шығыс Қытай мұнайының теңізге шығып кеткенінен кейін де балық аулау жалғасты

Оқиғадан бірнеше күн өткеннен кейін Шығыс Қытай теңізінде ірі мұнай төгілуіне байланысты балық аулау жалғасуда.

Зардап шеккен аймақтағы балық аулайтын кемелердің көпшілігі қытай тілі ретінде анықталды.

Тәуелсіз сарапшылар балық аулаудың кейінірек тоқтатылғанын және қытай БАҚ-дағы есептердің бірдей екенін дәлелдейді.

Аймақта және оның айналасында теңіз өнімдері мен теңіздегі өмірдің ластануына қатысты елеулі алаңдаушылық бар.

Би-Би-Си спутниктік суреттер мен аймақтағы балық аулайтын кемелердің болуын көрсететін деректерді алды.

Мұнай төгілуі 6 қаңтарда басқа бір жүк кемесімен соқтығысқаннан кейін орын алды.

Ол Оңтүстік Кореяға 136 мың тонна немесе конденсат ретінде белгілі бір миллион баррель ультралды шикі мұнай тасымалдады.

Сарапшылардың айтуынша, бұл мұнай өнімдерінің мұндай түрі алғаш рет осындай үлкен көлемде бөтелкеге ​​салынған.

Шикі мұнайдың ағып кетуінен көрінетін теңіздің бетіндегі жарқыраған дақтардан айырмашылығы, ол өте улы және көрінбейтін болудан қорқытты.

Қытай теңіз өнімдерінің негізгі экспорттаушысы болып табылады және зардап шеккен аймақта балық аулауға бай, оның ішінде краб, кальмар, сары шабуылшы, аттың скумбриясы және басқалары бар.

Қытай Халық Республикасының мемлекеттік океанографиялық басқармасы балық аулауға қатысты түсініктеме беру туралы қайталанған өтініштерімізге жауап бермеді.

Ауыл шаруашылығы министрлігінің веб-сайтының хабарлауынша, жазатайым оқиға орнынан радиуста 30 теңіз милясы ауданы жазатайым оқиғадан кейін шектелген аймақ деп жарияланды.
Soul делирий, негізгі сарапшысы OceanMind, маманданған емес коммерциялық ұйым «Біздің талдау негізінде, біз, шөгу сайтынан 60 теңіз миль ауқымында, оның ішінде балық аулау қызметі оқыс оқиға орын алған жылдан бері ауданда жалғастырды үшін, ең алдымен, бағалау» балық аулауды қадағалау BBC-ке айтты.

Топтың талдауына сәйкес, 6-дан 25-ке дейінгі аралықта 400-ден астам балық аулаушы кеме жұмыс істейді, ал 13-і батпақтанған жердегі 60 теңіз мильінде анықталған.

ол батып бұрын Sanchi, Иран мұнай тасымалдайтын танкер, соқтығысқаннан кейінгі оңтүстікке қарай 50 және 100 теңіз миль арасындағы қаза бар деп сеніп отыр.

Бұл дегеніміз, ол әлі күнге дейін конденсатты құйып жіберді.

Көлік қытай министрлігі құтқару командасы 115М (377ft) тереңдікте апатының тапты деп мәлімдеді.

«14 ақпанда, өңірде жұмыс істейтін 146 байқалады балық аулау кемелерін қаңтар 26 аралығында және таяздануы сайтынан 60 теңіз миль шегінде жұмыс істейтін байқалады балық аулау кемелерін екі» OceanMind оның талдау атап өтті.

Мырза Soule талдау қозғалыс тән жылдамдығы қарағанда баяу балық аулау қызметіне байланысты жылдамдықпен саяхат ғана балық аулау кемелерін алған беру негізінде атап өтті.

Кемелер өздерін анықтау үшін радио сигналдарын жібереді ретрансляторларын деп аталатын байланыс құрылғыларын, асырады.
«Балық аулау ықтимал ластанған Sanchi төгілген аймақта әлі, мен Қытай үкіметі жақында дейін балық жабу үшін емес», — Профессор Ричард Штайнер, өткен мұнай төгілуін басқару тәжірибесі бар үкіметтерге көмектесті, сондай-ақ белгілі теңіз дейді ғалым.

төгілген Sanchi кейін қытай үкіметіне хатында, ол сіз тұтыну нарықта лас балық өнімдерінің келмесе, сондай-ақ, сіз бірден төгілген саласындағы барлық балық жабу керек, ұсынды.

«Олар менің басқа ұсыныстарыма жауап берді, бірақ тікелей емес.»

Әлемдік балық аулау сағаттары, балық аулаушы кемелерді бақылайтын тағы бір халықаралық ұйымның нәтижелері де ұқсас.

Пол ормандар GFW Би-би-Si айтты емес «Біз балық қарап соқтығысу Sanchi 6 қаңтардағы орын кейін GFW жұмыс сағат өлшенеді емес, және өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда, табылған».

«Тұтастай алғанда, бұл талдау аймақтағы балық аулаудың жиынтық деңгейі бұл оқиғаның алдында және одан кейін өзгермейтінін» айтады.

10 күн соқтығысқаннан кейінгі — Sanchi thunk кейін қытай мемлекеттік ақпарат құралдарының хабарлауынша, Синьхуа, қашықтықта балық аулау кемелері сақтау үшін үкіметтің шешімі екі күн пайда болды.

«Шанхай теңіз құтқару үйлестіру орталығы, аумағында тәртібін қамтамасыз ету мәселелерін шешу үшін жақын коммерциялық және балық аулау кемелерін эвакуациялауға, және қытай және ағылшын тілдерінде навигациялық ескертулер беруге сейсенбі (16 қаңтар) 13 кемелер жіберді», ол 17 қаңтарда хабарлады.

Мұнай төгінділерінің халықаралық сарапшылары бұл араласудың тым баяу екенін айтады.

«Біз көрген суреттерге қарап, Саньи қаласынан басқа бір кеме кездескен кезде ғана көптеген конденсаттан құйыла бастады», — дейді профессор Штайнер.