ТЫНЫШТЫҚ ПЕН ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫ ТУ ЕТКЕН ҚАЗАҚСТАН
Ағымдағы жыл Қазақстан үшін ерекше маңызға ие. Биыл еліміз өз тәуелсіздігінің 30 жылдығын атап өтуде. Өткен кезең жас мемлекеттің ішкі өмірінде де, сыртқы саясатында да маңызды оқиғаларға толы болды.
Егемендік алған сәттен бастап Қазақстан КСРО қирандысынан шыққан ел ретінде жалғыз қалды. Түрлі мәселелермен бетпе-бет келді. 1992-1993 жылдардағы 2500-3000% Гиперинфляция, жұмысқа қабілетті халықтың кетуі, сол кездегі өндірістік қуаттардың өтімсіздігі, бюджет құраушы кәсіпорындардың банкроттығы, жұмыссыздықтың өсуі, өнімдердің, бірінші кезекте қажетті тауарлардың тапшылығы және т.б. Бұл фактіні ҚР Тұңғыш Президенті – Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев та өз сұхбатында бірнеше рет растады. 2020 жылдың соңында Қазақстанның тәуелсіздік алған кезіне қандай жағдайда жақындағанын түсіндіре отырып, ол: «Сол кезде Қазақстан 15 республиканың ішінде соңғы орындардың бірін иеленді. Кеңес Одағы құлаған кезде адамдардың 47% — ы кедейлік шегінен төмен болды, 1,3 мың кәсіпорын тоқтап қалды, 2 миллион адам жұмыссыз қалды» деген еді.
Кеңес Одағы ыдырағаннан кейін, бұрын оның құрамына кірген көптеген елдер ұзақ мерзімді қарулы қақтығыстарға тап болды. Бұл ең алдымен Молдова мен Приднестровье, Тәжікстан, Армения және Әзірбайжан, Грузия, Абхазия және Оңтүстік Осетияға әсер етті. Сонымен қатар, бір мемлекеттің құрамында бола отырып, оның барлық субъектілері белгілі бір аумақтардың мүшелігіне ерекше қарамаған жағдайлар да орын алды.
Қазақстан Тәуелсіздіктің алғашқы күндерінен бастап өзі үшін ең тиімді және тұрақты даму бағытын таңдады. Бірінші кезекте, Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев бірнеше рет мәлімдегендей, экономикалық құрамдас бөліктің даму қарқынын жеделдетуге баса назар аударылды. Қандай да бір барынша өршіл мақсаттар қойылмады: міндет біреу ғана болды – мемлекетті сақтау. Қазақстан басшылығы базалық индустрияландыруға бет алды. Терең жаңғырту процесі іске қосылды, ол екі кезеңде жүргізілді. Біріншісі-жаңа мемлекеттің қалыптасу кезеңі, жоспарлы экономикадан нарықтық экономикаға өту, саяси және экономикалық жүйенің дамуы. Екіншісі енгізілген «Қазақстан-2030» даму стратегиясын ескере отырып өткізілді. Осы аспектіде саяси мекеме барлық ішкі және сыртқы сын — қатерлерге қарамастан, дамудың даңғыл жолына түсті. Жүргізілген жұмыстың нәтижелері елде халықтың өмір сүру сапасы жақсарды. 90-шы жылдардың басындағы кезеңмен салыстырғанда ғана емес, посткеңестік кеңістіктегі басқа мемлекеттермен салыстыра қарасақ та Қазақстан «Орта Азияның барысына» айнала алды.