Бөтелкеленген суда табылған пластикалық бөлшектер

Бөтелкедегі судың негізгі брендтерінің сынақтары олардың барлығында пластиктің ең аз бөлшектерін қамтитынын көрсетті.

Осындай ірі зерттеуде тоғыз елде 250 бөтелке зерттелді.

ORB Media ұйымының журналистік ұйымы жүргізген зерттеулер орта есеппен 10 литрлік пластикалық бөлшектерді анықтап, адам шашының енінен асып түсті.

Брендтер сыналған компаниялар BBC-ге олардың фабрикалары ең жоғары стандарттарға сәйкес жұмыс істегенін айтты.

Сынақ Fredonia университетінде Нью-Йорк университетінде өткізілді.

Университеттегі химия профессоры Шерри Мейсон талдау жасап, Би-Би-Сиге: «Біз шөлмектегі және бренд брендінен кейін пластмасса таптық.

«Белгілі брендтерді көрсетіп қана қоймай, бұл барлық жерде екенін, пластик біздің қоғамымыздағы басымдыққа айналған материалға айналғанын және ол барлық жерде ең негізгі деңгейде тұтынатын барлық өнімдер» деп айтады.

Қазіргі кезде өте шағын пластмассадан (пластикалық микрочастицтер) тұтыну зиян келтіруі мүмкін екенін дәлелдей алмайды, бірақ ықтимал салдарларды түсіну ғылымның белсенді саласы болып табылады.
Нәтижелеріне түсінік берген профессор Мэйсон: «Бұл біз көріп отырған апатты емес фигуралар емес, бірақ салыстырмалы», — деді.

Сарапшылар Би-Би-Сиге берген сұхбатында, ағынды судың ластанған болуы мүмкін дамушы елдердегі адамдар пластикалық бөтелкелерден су ішуді жалғастыруы керек екенін айтты.
брендтер олардың өнімдері ең жоғары сапа стандарттарына сай талап нәтижелерін түсініктеме сұрадық.

Олар сондай-ақ кез-келген саясат microplastics болмаған және олар үшін стандартталған тестілеу әдістерін жоқтығын көрсетеді.

Өткен жылы, профессор Mason ағын су үлгілері және басқа да зерттеушілердің пластикалық бөлшектер теңіз, сыра, теңіз тұзы, тіпті ауада оларды кетейін деп танылды.

Сэр Дэвид Аттенборо Біздің мұхиттар пластикалық қалдықтарды проблемасын атап өтті, онда Би-би-си белгілі Blue Planet 2 сериялы жұмыс істейтін пластиктен бойынша халықаралық назар өсіп аясында Бұл соңғы жұмыс.

Ғылыми-зерттеу, олардың үлкен популяциялар мен Бөтелкедегі су тұтыну, олардың салыстырмалы жоғары деңгейі үшін таңдаған елдерде 11 түрлі жаһандық және ұлттық брендтердің бумасын Бөтелкедегі су сатып алу тартылған. Олар:

Жетекші халықаралық брендтер:

  • Питьевая вода
  • Dasani
  • Эвиан
  • Нестле Чистой Жизни
  • Сан-Пеллегрино

Жетекші ұлттық брендтер:

  • Аква (Индонезия)
  • Bisleri (Индия)
  • Epura (Мексика)
  • Здесь (Германия)
  • Minalba (Бразилия)
  • Wahahaбыл (Китай)

http://www.bbc.com