Хамадан тұрғындары кептелістерде күніне 18 сағат жұмсайды Хамаданда — сол атаудағы провинцияның орталығы — халық тез өсіп келеді және онымен бірге автомобильдер саны. Бұл көптеген көшелер тұрақты тұраққа айналғанына әкелді. Соңғы бірнеше жылда Хамадандағы жолдардың жиналуы елеулі проблемаға айналды. Көліктердің көбеюі және тұрақ орындарының жетіспеушілігі қала көшелерінің біріне үлкен автотұрақ болуға мүмкіндік берді. Бұл туралы Mehr агенттігі хабарлады. 24 сағаттың ішінде қаланың алғашқы алты тұрғыны кептеліссіз қалаға айналады. Кейбір Хамадандар күн сайын жұмыс істеу үшін әртүрлі тәсілдермен жұмыс істеуге тырысады, бірақ айналмалы жолда таңертеңгі кептелістерді болдырмауға болмайды. Кейбіреулер өз автокөлігіндегі кептелісте бірнеше сағат бойы тұрудың қажеті жоқ деп санайды, сондықтан олар таксиге баруды қалайды, себебі кез келген сәтте олар жұмыс орнына шығуы мүмкін. Жиі бұл жиі болады. Хамадан қаласының тұрғындарының бірі Бехат Язданидің айтуынша, соңғы бірнеше жылда билік тозуды азайту жөнінде шаралар қабылдауға тырысты, бірақ проблемалар тек қана артты. Қалада тым көп тұрақ бар екендігіне байланысты көптеген автокөліктер бар, көшеде жүргізушілердің саябағы одан да көбірек таралып, қозғалысты қиындатады. Тұрғындар қоғамдық көлікте ыңғайлы қозғала алмайды, себебі автобустардың жеке жолдары жоқ. Хамадан провинциясының жол полициясының басшысы былтыр аймаққа 18 мың автокөлік жеткізілгенін атап өтті. Биылғы жылы Хамадада тағы 14 мың автокөлік бар, бұл жолдардың жиналуын күшейтеді. Тіркелген автокөліктердің 70% -ы күн сайын қала орталығына барады. Екі жыл бұрын кірме жолдарда бейнебақылау камералары орнатылды, бірақ 40 күн ішінде тұрғындар жойылды. Осыған байланысты, Хамадан қалалық кеңесі бойынша қалалық қызметтер жөніндегі комиссияның басшысы Камран Гардан, трафикті бірге жинау керек, бірақ, өкінішке орай, тұрғындар әрқашан билік тарапынан шешім күтеді. Ол сондай-ақ, автобустар мен таксилер қала орталығына бармауы керек екенін және олар үшін жекелеген бағыттарды құру қажет екенін атап өтті.
Хамаданда — сол атаудағы провинцияның орталығы — халық тез өсіп келеді және онымен бірге автомобильдер саны. Бұл көптеген көшелер тұрақты тұраққа айналғанына әкелді.
Соңғы бірнеше жылда Хамадандағы жолдардың жиналуы елеулі проблемаға айналды. Көліктердің көбеюі және тұрақ орындарының жетіспеушілігі қала көшелерінің біріне үлкен автотұрақ болуға мүмкіндік берді. Бұл туралы Mehr агенттігі хабарлады.
24 сағаттың ішінде қаланың алғашқы алты тұрғыны кептеліссіз қалаға айналады. Кейбір Хамадандар күн сайын жұмыс істеу үшін әртүрлі тәсілдермен жұмыс істеуге тырысады, бірақ айналмалы жолда таңертеңгі кептелістерді болдырмауға болмайды. Кейбіреулер өз автокөлігіндегі кептелісте бірнеше сағат бойы тұрудың қажеті жоқ деп санайды, сондықтан олар таксиге баруды қалайды, себебі кез келген сәтте олар жұмыс орнына шығуы мүмкін. Жиі бұл жиі болады.
Хамадан қаласының тұрғындарының бірі Бехат Язданидің айтуынша, соңғы бірнеше жылда билік тозуды азайту жөнінде шаралар қабылдауға тырысты, бірақ проблемалар тек қана артты. Қалада тым көп тұрақ бар екендігіне байланысты көптеген автокөліктер бар, көшеде жүргізушілердің саябағы одан да көбірек таралып, қозғалысты қиындатады. Тұрғындар қоғамдық көлікте ыңғайлы қозғала алмайды, себебі автобустардың жеке жолдары жоқ.
Хамадан провинциясының жол полициясының басшысы былтыр аймаққа 18 мың автокөлік жеткізілгенін атап өтті. Биылғы жылы Хамадада тағы 14 мың автокөлік бар, бұл жолдардың жиналуын күшейтеді. Тіркелген автокөліктердің 70% -ы күн сайын қала орталығына барады.
Екі жыл бұрын кірме жолдарда бейнебақылау камералары орнатылды, бірақ 40 күн ішінде тұрғындар жойылды. Осыған байланысты, Хамадан қалалық кеңесі бойынша қалалық қызметтер жөніндегі комиссияның басшысы Камран Гардан, трафикті бірге жинау керек, бірақ, өкінішке орай, тұрғындар әрқашан билік тарапынан шешім күтеді. Ол сондай-ақ, автобустар мен таксилер қала орталығына бармауы керек екенін және олар үшін жекелеген бағыттарды құру қажет екенін атап өтті.