Қытайда гипсоникалық жолаушылар ұшағының концепциясы әзірленді
Қытай ғылым академиясының Инженерлер ғана 2:00 Пекинде және Нью-Йорк арасындағы қашықтықты еңсере алатын гиперзвуковых жолаушылар ұшақ, тұжырымдамасын ұсынды. басқа да көптеген қытай жобалар сияқты, жаңа әуе кемесінің тұжырымдамасы — әскери бағдарламасының жанама, бұл жағдайда, бір гиперзвуковых қанатты зымыран жасауға, South China Morning Post дейді.
Жоба менеджері Цуй Kai айтуынша, ұшақ жылдамдығы дыбыс бес есе жылдамдығы (1235 км / сағ) 6 мың. км / сағ, болады. Бұл әйгілі супер-концерттің жылдамдығынан бірнеше есе артық. Теориялық, Нью-Йорк Пекиннен ұшатын мұндай гиперзвуковых ұшағы жеті есе жылдам бүгінгі әуе кемесінің қарағанда, жай ғана екі сағат өтеді.
Cui және оның командасы әуе кемесінің қысқартылған моделін жел туннелінде сынап көрді, ол сонымен қатар қытайлық гиперсоникалық қарудың соңғы үлгілерінің аэродинамикасын бағалау үшін пайдаланылды. Зерттеушілер үлгілі әуе кемелерін 8,6 мың км / с-қа дейін таратып, таңқаларлықтай әрекет ететінін анықтады. Қанатты конструкция NASA-ны автобустарды іске қосу үшін қолдануға тырысқан сияқты биплан немесе ұшақ сияқты нәрсе. Қытайлық зерттеушілер бипландардың дизайны күрделі пішіні мен үшбұрышты қанаттары бар гипсоникалы көлік құралдарының жобаларына қарағанда ауыр жүктемеге ие болады деп мәлімдеді.
Өте жылдамдықта қанаттардың екі қабаты турбуленттілікті азайту және әуе кемесінің жалпы жүк көтеру қабілетін арттыру үшін бірге жұмыс істейді. Дегенмен, Boeing-737-мен салыстырғанда, ұқсас өлшемді гиперсоникалық қытайлық ұшақ тек 5 тонна жүк немесе 50 жолаушы тасымалдай алады («Боинг» — 20 тонна жүк және 200 жолаушы).
Соңғы жылдары Қытай Гоби шөлі бойынша гипсоникалы көліктердің түрлі түрлерін сынап алды, олардың кейбіреуі дыбыстың он есе жылдамдығына қол жеткізе алады. Қытайлық инженерлер секундына 12 шақырым жылдамдықпен гипсоникалық ұшуларды имитациялау үшін әлемдегі ең жылдам жел туннелін құрастырады (немесе 43,200 км / сағ). Мұндай жылдамдықпен қытайлық гиперсоникалық көлік АҚШ-тың батыс жағалауына 14 минуттан аз уақыт ішінде жетуі мүмкін. Егер бұл технологиялар әскери мақсаттарда қолданылса, ядролық қарудан қорғаныс зымыранының кез келген зымыран қорғанысы арқылы өтуі мүмкін.
Қазіргі заманғы азаматтық әуе кемелерінің құрылысшыларының арасында жарыс өтіп жатыр. Онда көп қатысушы бар, жаңа серіктестік пайда болады, ал еркін сауда аймақтары аз. Мәселен, Lockheed Martin және Aerion дыбыссыз бизнес-ұшақтар секторын меңгеруге шешім қабылдады.