Tesla Model S Еуропада BMW 7 және Mercedes S класс, сатудан асып түсті

Алғаш рет Еуропадағы сатылатын Tesla Model S саны BMW, Audi және Mercedes-Benz моделінен сатылған. Еуропалық автоөнеркәсіп мамандары бұл автоөндірушілер үшін маңызды сигнал деп санайды. Кішкентай, бірақ көптеген жолдармен жұмыс істейтін компания еуропалықтар үшін өз отанына қарағанда жақсы, деп жазады Automotive News Europe басылымы.

Мәселен, өткен жылы еуропалықтар BMW 7 немесе Mercedes S классымен таныс емес, S үлгісінің пайдасына таңдау жасаған. Модель өз үйінде қымбат немістерді басып озды, бірақ Еуропадағы бұл бірінші рет болды. Басылым сондай-ақ, Тесла сыйлықтың SUV сегментінде жоғары нәтижелер көрсеткенін атап өтті. Онда модель X Porsche Cayenne сатылымымен толықтырылып, BMW X6-дан асып түсті.

«Бұл Mercedes-Benz тәрізді автомобилдер үшін сигнал беру сигналы», — дейді JATO Dynamics агенттігінің еуропалық автомобиль нарығындағы талдаушысы Фелип Муноз. Ол еуропалық автоөндірушілер электрлендіру үрдісіне жылдам жауап беруі керек, дейді ол. Сатып алушылар осындай машиналарға күрт бұрылады, бірақ еуропалық автоөндірушілер сұранысты уақытында қанағаттандырмайды.
JATO деректері бойынша, өткен жылы Tesla S Еуропада сатылымы 30% -ға артып, 16 мың автомобильді құрады. Mercedes-Benz S-класындағы сатылымда тек 13% -ға ғана 3% -ға өсті. BMW автомобильдер саны 11 мың дана құрап, 13% -ға төмендеп, барлық 7 сериясы сатты.

Сарапшылар Tesla ұзақ уақыт бойы ірі өндірушілер оның табысқа байқамайды емес, компанияның тиесілі бар қадағалаусыз қолына атқарды деп ойлаймын. Бұл мүгедектік компанияға әлемдегі ең танымал электромеханикалық өндіруші болуға мүмкіндік берді. Дәстүрлі өндірушілер қазірдің өзінде сезімге ие болды, бірақ көп нәрсе жоғалтты. Көп ұзамай барлық компаниялар құрамы, бәлкім кейбіреулері тіпті жақсы болар және Tesla ақылдылыққа болады, электр нұсқасын толықтырылған, бірақ бұл олардың «бірінші» жасауға болады, бұл көліктердің барлық «бірі.» Болады
Қазірдің өзінде қысқа мерзімде еуропалық автоөндірушілер жарияланған электромобильдерді өндіруді бастайды және жаңа үлгілерді көрсетеді. Audi, VW және Mercedes-дің өздерінің электрлік билеушілерінің атаулары мен ұғымдары бар: олар e-tron, I.D. және EQ. Оларға тиісті инфрақұрылым қосылады. Мерседес бес жылда 6 зауыт салуды уәде еткен электр қуатын нарыққа шығаруға қатысты соншалықты маңызды болды. VW EV-ке 40 миллиард доллар инвестиция туралы жариялады. Audi компаниясы зауыттарында электромобильдерді жасайтыны туралы айтты.