ЦИФРЛЫ ҚАЗАҚСТАН

2010 жылдан бастап Қазақстан билігі технологиялық прогреске сенімді қадамдар жасай бастады. Қазақстанда электрондық қызмет көрсету жүйесі іске қосылды. Қазіргі уақытта мемлекеттік қызметтердің барлық түрлері онлайн-форматқа көшірілді. Бүгін Қазақстанда қандай да бір анықтаманы алу немесе тіркелген жері бойынша тіркелу, цифрлық қолтаңбаға немесе қандай да бір ресми құжатқа тапсырыс беру үшін көп сағаттық кезекте тұрудың қажеті жоқ, смартфонның болуы жеткілікті. Қазақстанда паспорт, жеке куәлік, түрлі куәліктер мен жүргізуші куәлігін алып жүру қажеттігінен арылтатын электрондық құжаттар да енгізілген. Мұның барлығы электрондық үкімет қосымшасында бар.

Қазақстан Республикасының цифрлық даму, инновациялар және ғарыш өнеркәсібі министрі Бағдат Мусин ел халқы алдындағы есептік кездесу барысында мәлімдегендей, Цифрлық даму министрлігінде цифрландыру, ғарыш, коммуникация мен байланыстың жаңа түрлері, ауқымды деректер, IT-саласы сияқты болашақ экономикасының бағыттары шоғырланған.

2020 жыл қиын болды. Пандемия цифрландыру қарқынын жеделдетті. Барлығы онлайн режиміне өтті. Байланыс пен Интернетке қол жетімділіктің маңыздылығы артты. Интернет пандемия кезінде әлемді құтқарды. Қазір Қазақстанның барлық елді мекендері интернетпен қамтамасыз етілген, алайда 1200 ауылда оның жылдамдығына қатысты мәселелер қалып отыр. Осыған байланысты енді интернет жылдамдығы реттелетін болады. Енді әдістеме бекітілді, ол бойынша байланыстың ең төменгі көрсеткіштері анықталды. Ал сапа параметрлерін сақтамағаны үшін операторлар жауапты болады, — деп атап өтті министр.

Оның айтуынша, көптеген жобаларды іске асырудың арқасында халық eGov азаматтары үшін электрондық үкімет порталдарында алған қызметтерді енді басқа платформалар базасында, мысалы, банктердің қосымшалары арқылы алуға болады. Мұның бәрі Қазақстанда әлі күнге дейін Интернетке қол жеткізу ТМД елдерінің стандарттары бойынша ең арзан болып саналады. Сонымен қатар, Қазақстанда жаңа ұлттық жоба әзірленді. Елдің ақпараттық жүйесіне аудит дайындалуда. Бизнес-үдерістерді оңтайландыру мақсатында цифрлық трансформация орталығы құрылды, онда халыққа мемлекеттік қызметтерді ұсыну кезінде мемлекеттік органдардың ағымдағы бизнес-үдерістері зерделенеді. Бүгінде мемлекеттік органдардың ұсыныстары негізінде процестерді жетілдіру бойынша жұмыстар жүргізілуде.